Tel : 0731-003407 Mobil : 0731-003303 E-mail : office@royal-imob.ro  USD: 4.11 RON  Euro: 4.69 RON

Cautare dupa ID

Home Oferte speciale Trimitere cerere Adauga oferta Despre noi Blog Portofoliu clienti Contact

Idei pentru amenajarea biroului

Adaugata Luni , 07 Ianuarie 2019 si actualizat pe 09 Ianuarie 2019

 

Stiai ca productivitatea oamenilor este influentata foarte mult de mediul in care lucreaza si de cum este amenajat biroul? Incepand de la ferestre, culoarea peretilor, dimensiunea biroului si pana la miros? Fiecare dintre noi percepe mediul de lucru intr-un anumit fel, insa exista cateva idei care functioneaza la scara larga, asa ca urmareste articolul in continuare si vezi ce poti face pentru angajatii tai si ce pot face ei pentru o stare de bine si o putere de concentrare mai mare.

 

Daca esti in cautarea unui birou pentru afacerea ta, sa stii ca la Royal Imob te asteapta un portofoliu cu cele mai bune zone pentru inchirieri de birouri in Ploiesti, asa ca dupa ce gasesti locul potrivit, urmeaza sfaturile si ideile de mai jos si amenajeaza-ti spatiul cat mai frumos, pentru ca locul de munca este a doua casa pentru tine si angajatii tai.

Open space vs. birou personal

Este important ca angajatii sa comunice intre ei, iar asta inseamna ca un birou open space este o idee foarte buna. Atunci cand colegii se pot uita unii la altii, cei mai harnici ii pot influenta pe cei mai putin productivi. Bineinteles ca toti avem uneori o zi proasta, insa ideea de echipa este conturata mult mai bine intr-un birou deschis.

 

Birourile personale se utilizeaza foarte mult la companiile mari in departamentele de call center, unde fiecare angajat are nevoie de liniste pentru a putea vorbi la telefon. La fel se intampla si in cazul departamentelor de contabilitate sau in cazul persoanelor care muncesc in cadrul unui departament de administrare. Pe scurt, daca in compania ta exista mai multe departamente este foarte bine ca persoanele care au proiecte comune si cele care se ocupa de partea de creatie sa lucreze intr-un spatiu open space, iar persoanele care lucreaza cu documente au nevoie de birouri separate.

Culorile si ferestrele

Cel mai bine se lucreaza daca exista ferestre mari si lumina naturala poate intra in incapere. Aceasta lumina creste productivitatea si astfel persoanele care lucreaza mai mult de opt ore in fata unui calculator nu vor avea probleme cu ochii.

 

Legat de culori, este foarte bine sa utilizezi culori antrenante, care ridica moralul si ofera o stare de bine. De exemplu verdele este responsabil pentru energie, albul pentru liniste si calm, iar culorile pe care le gasim in natura ne ajuta sa ne concentram si sa fim creativi. Poti combina culorile sau poti alege sa utilizezi doar o culoare. De asemenea, citatele motivationale lipite pe peretii de la intrarea in birou ii pot stimula pe angajatii tai pentru zile cat mai productive.

Piesele de mobilier

Alege intotdeauna mobila multifunctionala, care sa nu incarce biroul si care sa fie de foarte mare folos fiecarui angajat. Achizitioneaza birouri pentru fiecare angajat sau pentru maxim doua persoane. Astfel, fiecare va avea spatiul necesar pentru buna desfasurare a activitatii si isi va putea pune lucrurile personale de care are nevoie in fiecare zi.

 

Achizitioneaza cateva dulapioare sau rafturi unde sa existe carti pe care angajatii tai le pot citi in pauza sau chiar acasa si locuri unde isi pot expune rezultatele (diplome, cursuri sau diferite acreditari).

 

In ultimul timp, marile companii din lume mizeaza pe un design relaxat, care sa nu duca foarte mult cu gandul la business. Alege scaune si tabureti confortabili, piese de mobilier pentru sedinte, dar care sa nu ii sperie pe angajati.

Accesoriile

Pe birouri si pe pereti este foarte bine sa existe tablouri, flori sau poze cu echipa. De asemenea, poti sa montezi o tabla pe un perete unde toata lumea sa noteze progresul activitatilor si unde poti nota numele persoanei care este desemnata angajatul lunii. Daca in cadrul biroului tau exista o camera pe care o poti transforma intr-o bucatarie, achizitioneaza un frigider si vesela pentru ca toti angajatii tai sa se simta foarte bine in cele opt ore petrecute la birou.

 

In concluzie, incearca sa amenajezi si sa organizezi biroul in asa fel incat, daca tu ai fi angajatul cuiva care detine acel birou, sa te simti bine in fiecare zi la munca. Oamenii care iubesc locul in care lucreaza, sunt oamenii care isi dau tot interesul pentru ca firma ta sa functioneze cat mai bine.

 

Daca vrei sa vezi care sunt cele mai bune zone pentru inchirieri birouri in Ploiesti, contacteaza-ne si echipa noastra iti va oferi tot sprijinul pentru ca tu sa gasesti cel mai bun loc pentru tine si afacerea ta!